Kiropraktor Frederiksberg

Hver dag kommer der mange fra vores naboby Frederiksberg. Det tager kun 5 minutter at køre med metroen fra Frederiksberg til Vanløse.

Vi er glade for Frederiksberg og i Frederiksberg anbefaler vi at bruge Frederiksberg svømmehals kurbad til at afslappe spænde muskler og led.

Læs mere om Frederiksberg kurbad

kurbadHvis du er stresset, har muskelspændinger eller bare trænger til at slappe af, så prøv at tage en tur i kurbadet. Start med at afslappe musklerne i boblebadet, lig og flyd i saltvandet, massage af kroppen massagestol og til sidst sauna. Kurbadet har en infrarød sauna som er specielt god til at lindre smerter fra muskler og led. Infrarød stråling er elektromagnetiske bølger, som skaber vibrationer og varmer huden op indefra. Derved hæves kroppens temperatur og det er denne reaktion, som virker helende og smertelindrende. Til at øge blodgennemstrømningen i kroppen, så slut af med en tur i den kolde bruser. Har du løst til virkelig at forkæle din krop, så få en fuld kropsmassage efterfølgende. Vores massører i klinikken er god til at løsne muskelspændinger og få kroppen til at slappe helt af.

Læs mere om massagen

varmt-vands-træningHvis du har haft smerter gennem længere tid eller hvis træning giver dig smerter, så kan vi anbefale varmtvandstræning i Frederiksberg Svømmehal. Træning i varm vand løsner stive muskler og opdriften gør det lettere at træne uden smerter. Det betyder også, at man i vand kan træne uden at overbelaste kroppens led. Vandet er tungt at flytte og vandmodstanden kan bruges til at træne muskler, kondition og åndedræt. Træning i vand er specielt godt for dig der har slidgigt, ryg- og nakkeproblemer eller hofte og knæ problemer. Det er Gigtskolen der står for træningen.

Læs mere om Gigtskolens hold

Rejseplanen